wtorek, 4 września 2012

Aktualka, 04.09.2012

1 komentarzy
Wakacje się skończyły i dla większości nadszedł czas powrotu do szkoły, a studenci, o ile zaliczyli wszystkie przedmioty, mogą nacieszyć się nimi jeszcze przez miesiąc. Ale dla wszystkich, na osłodę dzisiaj mam dla was kolejną premierę, a mianowicie "Aventurier - Shinyaku Arsène Lupin", Takashiego Moritaki. Miałam zamiar przeczekać z tym przynajmniej do dwóch rozdziałów po angielsku, ale wyszło inaczej xD
W zasadzie tłumaczenie Aventuriera było dla mnie nie małą zagwozdką: w jaki sposób się do tego zabrać? Ostatecznie zdecydowałam, podobnie jak w przypadku wersji angielskiej, że będę wzorować się na polskiej wersji powieści i jednoczesnych zmianach według wersji angielskiej mangi. Mam nadzieję, że nikogo taki zabieg nie urazi i dzięki temu będziecie czuć, jakbyście czytali samą powieść.

Aventurier, rozdział 1, tom 1

W następnej aktualce wracamy do Kaitou Kida ^^.

P.S. Mile wszelkie maile/komentarze na temat wszelkich "usterek" w rozdziale.

1 komentarz:

  1. Uaaaaa, dziękuję za Adventuriera~!
    Ostatnio właśnie trafiłam na angielskie skanlacje tego tytułu i jestem tym tytułem oczarowana (a to tylko jeden rozdział...) ♥. Nie myślałam, że tak szybko zaczniecie tłumaczyć tą mangę ^^. Dziękuję i zabieram się za pobieranie.

    OdpowiedzUsuń