wtorek, 2 kwietnia 2013

Aktualka, 02.04.2013

0 komentarzy
Okej, trochę czasu minęło od ostatniego posta. Parę spraw w życiu zbytnio skomplikowało parę spraw, ale mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości nie zdarzą się aż takie dłuższe przerwy, a także to, że jeszcze ktoś pamięta o tym, że gdzieś tłumaczono Magic Kaito chociażby.
Na sam początek chcę powiedzieć, że postanowiłam wrzucać dostępne rozdziały (za wyjątkiem doujinów, jeśli więcej się takowych pojawi) na Centrum Mangi. Wszelkie brakujące rozdziały zostaną też uzupełnione w najbliższym czasie.
Chciałam też powiedzieć, że do tej małej, dość skromnej grupki postanowiła dołączyć Venefica, która zajmie się QC oraz jednym projektem i która pomoże trochę rozkręcić tę grupkę. Mam nadzieję, że współpraca będzie miła i owocna ^^
Ale też w związku z tym obecne już rozdziały w najbliższym czasie przejdą porządny przegląd i w poprawionej wersji zjawią się na stronie.

W dzisiejszej aktualce postanowiłam oprócz kolejnych rozdziałów Magic Kaito dorzucić od  pierwszą część doujina, który bardzo lubię ze względu na dość ciekawą historię. Nie będę mówić o tym nic więcej, mam nadzieję, że i wam się spodoba xD

Magic Kaito, rozdział 3, tom 1
Magic Kaito, rozdział 4, tom 1
Aonoano, część 1

Do następnego razu ^^

0 komentarzy: